top of page

Školení DVPP, kurzy a šablony MŠMT

Školení a vzdělávání,
více než 12 let učíme, jak učit s iPady. O Applu a především jeho využití ve výuce, víme opravdu hodně. Jedna naše sesterská firma provozuje značkové prodejny Apple Premium Reseller iStores a druhá je pro změnu jediným Apple MDM řešením vzdálené správy iPadů v České republice.  Umíme toho ale více. Naši lektoři, aktivní učitelé, se také zaměřují na témata jako jsou třeba formativní vzdělávání, osobnostní rozvoj, anebo zážitkovou výuku. Nová informatika, anebo wellbeing, nám také není cizí.

Projekty MŠMT, 

realizujeme na klíč! Rozdíl mezi námi a dotačními agenturami je především ten, že u nás máte vše pohromadě. Je to jako když za stejnou cenu jedete na dovolenou se snídaní, anebo all-inclusive a dopřejete si maximálního pohodlí. Především šablony pro školy realizujeme od A-Z. Zajistíme všechny vaše potřeby, přidělíme vám vlastního správce projektu, realizujeme dílčí správy, kontrolujeme obsah a formu. V rámci komplexní služby, zajišťujeme pro potřeby projektu právní servis pro všechna vaše výběrová řízení. 

 

V těchto dnech, očekáváme vyhlášení nové výzvy projektu Jan Ámos Komenský - Šablony II. Termín spuštění projektu je naplánován na září 2024. Všechny školy, které se doposud do šablon nezapojili, anebo školy, které již ukončily své svůj projekt, mohou od září začít podávat své žádosti.  

Máte zájem o některé z našich školení, anebo se zajímáte o druhou vlnu šablon pro školy 2024?
Zavolejte nám na 602 790 022, anebo nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. 


 

Děkujeme za vyplněný formulář, co nejdříve se Vám ozveme. 

Název vzdělávací akce
Akreditace MŠMT
Cílová skupina
Druh školy
Hodinová dotace
Zaměření
Využití digitální fotografie v zájmovém vzdělávání
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení,
ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Programování robotů Sphero a Ozobot
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení,
ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Základy programovní v zájmovém vzdělávání
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení,
ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Bezpečnost při využívání tabletů a cloudových služeb
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ,
ŠD, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Práce s dokumenty na tabletu
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ,
ŠD, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Pracujeme s Googlem
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ,
ŠD, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Pracujeme s iPadem
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ,
ŠD, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Prezentační dovednosti s využitím ICT
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ,
ŠD, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Řídíme školu pomocí online nástrojů - pokročilí
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Základy programování na 1. stupni ZŠ
6547/2018-2-396
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet ve výuce na 1. stupni ZŠ
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Pedagogická diagnostika a poskytování podpůrných opatření žákům na školách
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
inkluze
Programování robotů Sphero a Ozobot
10595/2020-2-420
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí II.
544/2019-1-197
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, vychovatelé školských zařízení, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální, ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Programování robotů Sphero a Ozobot
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, vychovatelé školských zařízení, pedagogové volného času,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální, ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce I.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
český jazyk
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce II.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
český jazyk
Problematika matematické gramotnosti ve výuce I.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
matematika
Problematika matematické gramotnosti ve výuce II.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
matematika
Kariérové poradenství a pozice kariérového poradce na školách
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
výchovné poradenství
Webové aplikace pro interaktivní výuku a evaluaci žáků
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet ve výuce cizích jazyků
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
cizí jazyky (jiné)
Digitální portfolio žáka s využitím tabletu a počítače
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Učedník
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, učitelé VOŠ,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální, VOŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí I.
544/2019-1-197
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé MŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga, vychovatelé školských zařízení,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Hromadná správa mobilních zařízení – MDM
40169/2020-4-1059
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé MŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, učitelé ZUŠ a SUŠ,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální, ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Základy programovánína 2. stupni ZŠ II.
6547/2018-2-396
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - český jazyk
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
český jazyk
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - matematika
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
8 hodin
matematika
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální I.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
8 hodin
český jazyk
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální I.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
8 hodin
matematika
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální II.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
8 hodin
matematika
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální II.
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
8 hodin
český jazyk
Programování na ZŠ speciální
25662/2018-2-839
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga, vychovatelé školských zařízení,
ŠD, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Využití Googlu ve škole - II. část
231/2018-2-188
učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Využití Googlu ve škole - I. část
231/2018-2-188
učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Základy programování na 2. stupni ZŠ I.
6547/2018-2-396
učitelé 2.stupně ZŠ, ředitelé škol a školských zařízení,
ZŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele
10595/2020-2-420
učitelé MŠ,
MŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Inovativní metody vzdělávání žáků se SVP v prostředí ZŠ speciální
27726/2019-2-949
učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
8 hodin
inkluze
Tablet ve výuce ZUŠ - začátečník
14910/2019-2-715
učitelé ZUŠ a SUŠ,
ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet ve výuce ZUŠ - pokročilý
33468/2019-2-1167
učitelé ZUŠ a SUŠ,
ZUŠ, SUŠ,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - týmový
27726/2019-2-949
pedagogové volného času, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
ostatní
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy I.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
český jazyk
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy II.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
český jazyk
Nový obsah oboru Informatika - 1. stupeň ZŠ
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
výpočetní technika a informatika
Specifika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v ZŠ
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
inkluze
Řídíme školu pomocí online nástrojů
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
výpočetní technika a informatika
Posilování matematické gramotnosti ve výuce II.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
16 hodin
matematika
Posilování matematické gramotnosti ve výuce
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
16 hodin
matematika
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce I.
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
16 hodin
český jazyk
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce II.
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
16 hodin
český jazyk
Učíme a pracujeme s Googlem
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet jako efektivní nástroj pro osobní management pedagoga
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
16 hodin
výpočetní technika a informatika
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Tovaryš
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, učitelé VOŠ,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální, VOŠ,
16 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet při vzdělávání a obohacování nadaných žáků na ZŠ
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé speciálních škol, učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů
ZŠ, ZŠ speciální
16 hodin
ostatní
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy II.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ
ZŠ,
16 hodin
český jazyk
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy I.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ
ZŠ,
16 hodin
český jazyk
Matematika s iPadem v mateřské škole I.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé MŠ,
MŠ,
16 hodin
matematika v mateřské škole
Matematika s iPadem v mateřské škole II.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé MŠ,
MŠ,
16 hodin
matematika v mateřské škole
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole II.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé MŠ,
MŠ,
16 hodin
čtenářská gramotnost v mateřské škole
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole I.
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé MŠ,
MŠ,
16 hodin
čtenářská gramotnost v mateřské škole
Posilování čtenářských dovednosti s využitím iPadu pro speciální školy I.
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
16 hodin
český jazyk
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na speciální škole - obecné ICT
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
16 hodin
matematika
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod aktivního učení
8274/2019-2-453
učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií,
ZŠ, SŠ,
16 hodin
český jazyk
Letní škola s iPadem
8274/2019-2-453
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
19 hodin
výpočetní technika a informatika
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Mistr
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Učíme a pracujeme s Googlem jako učitelé
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet efektivní nástroj učitele
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Nový obsah oboru Informatika - 2. stupeň ZŠ
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ
ZŠ,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro začátečníky
20645/2020-4-655
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro pokročilé
40169/2020-4-1059
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií,
SŠ,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Tablet efektivní nástroj učitele
10595/2020-2-420
učitelé MŠ,
MŠ,
24 hodin
výpočetní technika a informatika
Posilování čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
32 hodin
český jazyk
Mentoring ve školním prostředí
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
32 hodin
ostatní
Jak posilovat a rozvíjet matematickou gramotnost ve výuce
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
32 hodin
matematika
Posilování čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ
ZŠ,
32 hodin
český jazyk
iPad jako nástroj učitele ve výuce
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM
8274/2019-2-453
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
Využití iPadu ve výuce cizích jazyků
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
4 hodiny
cizí jazyky (jiné)
iPad ve výuce přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU,
ZŠ, SŠ,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
Využití tabletu iPad ve speciální škole - základní technické dovednosti
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
Portfolio aplikací v základní škole speciální
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
3D stimulace
33468/2019-2-1167
učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ZŠ speciální,
4 hodiny
výpočetní technika a informatika
Podpora kvality práce ředitele/ředitelky - koučování
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení,
MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
40 hodin
ostatní
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - individuální
27726/2019-2-949
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé MŠ,
MŠ, ZŠ, SŠ,
40 hodin
ostatní
Bezpečnost v oblasti využívání tabletů a cloudových služeb
25662/2018-2-839
pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Práce učitele s dokumenty na tabletu
25662/2018-2-839
pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Fotografování s mobilním zařízením
25662/2018-2-839
pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Využití digitální fotografie ve školní praxi
25662/2018-2-839
pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Prezentační dovednosti učitele s pomocí ICT
25662/2018-2-839
pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga,
ŠD, MŠ, ZŠ, SŠ, ZŠ speciální,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
Fotografování s využitím mobilního zařízení
14910/2019-2-715
pedagogové volného času, vychovatelé školských zařízení,
ŠD,
8 hodin
výpočetní technika a informatika
bottom of page