Školení DVPP, kurzy a šablony MŠMT
Školení a vzdělávání,
více než 12 let učíme, jak učit s iPady. O Applu a především jeho využití ve výuce, víme opravdu hodně. Jedna naše sesterská firma provozuje značkové prodejny Apple Premium Reseller iStores a druhá je pro změnu jediným Apple MDM řešením vzdálené správy iPadů v České republice. Umíme toho ale více. Naši lektoři, aktivní učitelé, se také zaměřují na témata jako jsou třeba formativní vzdělávání, osobnostní rozvoj, anebo zážitkovou výuku. Nová informatika, anebo wellbeing, nám také není cizí.
Projekty MŠMT,
realizujeme na klíč! Rozdíl mezi námi a dotačními agenturami je především ten, že u nás máte vše pohromadě. Je to jako když za stejnou cenu jedete na dovolenou se snídaní, anebo all-inclusive a dopřejete si maximálního pohodlí. Především šablony pro školy realizujeme od A-Z. Zajistíme všechny vaše potřeby, přidělíme vám vlastního správce projektu, realizujeme dílčí správy, kontrolujeme obsah a formu. V rámci komplexní služby, zajišťujeme pro potřeby projektu právní servis pro všechna vaše výběrová řízení.
V těchto dnech, očekáváme vyhlášení nové výzvy projektu Jan Ámos Komenský - Šablony II. Termín spuštění projektu je naplánován na září 2024. Všechny školy, které se doposud do šablon nezapojili, anebo školy, které již ukončily své svůj projekt, mohou od září začít podávat své žádosti.
Název vzdělávací akce | Akreditace MŠMT | Cílová skupina | Druh školy | Hodinová dotace | Zaměření |
---|---|---|---|---|---|
Využití digitální fotografie v zájmovém vzdělávání | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programovní v zájmovém vzdělávání | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Bezpečnost při využívání tabletů a cloudových služeb | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Práce s dokumenty na tabletu | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pracujeme s Googlem | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pracujeme s iPadem | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Prezentační dovednosti s využitím ICT | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Řídíme školu pomocí online nástrojů - pokročilí | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programování na 1. stupni ZŠ | 6547/2018-2-396 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce na 1. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pedagogická diagnostika a poskytování podpůrných opatření žákům na školách | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | inkluze |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 10595/2020-2-420 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí II. | 544/2019-1-197 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
vychovatelé školských zařízení,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
vychovatelé školských zařízení,
pedagogové volného času, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Problematika matematické gramotnosti ve výuce I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Problematika matematické gramotnosti ve výuce II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Kariérové poradenství a pozice kariérového poradce na školách | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výchovné poradenství |
Webové aplikace pro interaktivní výuku a evaluaci žáků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce cizích jazyků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | cizí jazyky (jiné) |
Digitální portfolio žáka s využitím tabletu a počítače | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Učedník | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé VOŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
VOŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí I. | 544/2019-1-197 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé MŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga,
vychovatelé školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení – MDM | 40169/2020-4-1059 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé MŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programovánína 2. stupni ZŠ II. | 6547/2018-2-396 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - český jazyk | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - matematika | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | český jazyk |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | matematika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | matematika |
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | český jazyk |
Programování na ZŠ speciální | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití Googlu ve škole - II. část | 231/2018-2-188 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití Googlu ve škole - I. část | 231/2018-2-188 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programování na 2. stupni ZŠ I. | 6547/2018-2-396 | učitelé 2.stupně ZŠ,
ředitelé škol a školských zařízení, | ZŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele | 10595/2020-2-420 | učitelé MŠ, | MŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Inovativní metody vzdělávání žáků se SVP v prostředí ZŠ speciální | 27726/2019-2-949 | učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | inkluze |
Tablet ve výuce ZUŠ - začátečník | 14910/2019-2-715 | učitelé ZUŠ a SUŠ, | ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce ZUŠ - pokročilý | 33468/2019-2-1167 | učitelé ZUŠ a SUŠ, | ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - týmový | 27726/2019-2-949 | pedagogové volného času,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | ostatní |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Nový obsah oboru Informatika - 1. stupeň ZŠ | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika | |
Specifika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | inkluze |
Řídíme školu pomocí online nástrojů | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | matematika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | matematika |
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce I. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce II. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Učíme a pracujeme s Googlem | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro osobní management pedagoga | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Tovaryš | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé VOŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
VOŠ, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet při vzdělávání a obohacování nadaných žáků na ZŠ | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé speciálních škol,
učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů | ZŠ,
ZŠ speciální | 16 hodin | ostatní |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Matematika s iPadem v mateřské škole I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | matematika v mateřské škole |
Matematika s iPadem v mateřské škole II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | matematika v mateřské škole |
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | čtenářská gramotnost v mateřské škole |
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | čtenářská gramotnost v mateřské škole |
Posilování čtenářských dovednosti s využitím iPadu pro speciální školy I. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na speciální škole - obecné ICT | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 16 hodin | matematika |
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod aktivního učení | 8274/2019-2-453 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé gymnázií, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Letní škola s iPadem | 8274/2019-2-453 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 19 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Mistr | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Učíme a pracujeme s Googlem jako učitelé | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet efektivní nástroj učitele | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Nový obsah oboru Informatika - 2. stupeň ZŠ | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika | |
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro začátečníky | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro pokročilé | 40169/2020-4-1059 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé gymnázií, | SŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet efektivní nástroj učitele | 10595/2020-2-420 | učitelé MŠ, | MŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Posilování čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 32 hodin | český jazyk |
Mentoring ve školním prostředí | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 32 hodin | ostatní |
Jak posilovat a rozvíjet matematickou gramotnost ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 32 hodin | matematika |
Posilování čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 32 hodin | český jazyk |
iPad jako nástroj učitele ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM | 8274/2019-2-453 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Využití iPadu ve výuce cizích jazyků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | cizí jazyky (jiné) |
iPad ve výuce přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Využití tabletu iPad ve speciální škole - základní technické dovednosti | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Portfolio aplikací v základní škole speciální | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
3D stimulace | 33468/2019-2-1167 | učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Podpora kvality práce ředitele/ředitelky - koučování | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 40 hodin | ostatní |
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - individuální | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé MŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ, | 40 hodin | ostatní |
Bezpečnost v oblasti využívání tabletů a cloudových služeb | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Práce učitele s dokumenty na tabletu | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Fotografování s mobilním zařízením | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití digitální fotografie ve školní praxi | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Prezentační dovednosti učitele s pomocí ICT | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Fotografování s využitím mobilního zařízení | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |